Er is gesproken over een parcourswijziging, een initiatief vanuit de 4V's.
Goed plan of....?
Parcours wijziging
Re: Parcours wijziging
Slecht plan. Beginnen bij ingang saan is geen optie. Voordeel ervan is dat je de wagen sneller op parcour hebt. Maar s avonds helpt het niks. Laatste wagens zijn dan nog laat bij de burght. Je haalt ze er ook niet af na anderhalf rondje.
Voorlopig blijft het bij hersenspinsels.
Een parcour over gedeelt industrie terrein trekt me persoonlijk zelf niet zo.
Voorlopig blijft het bij hersenspinsels.
Een parcour over gedeelt industrie terrein trekt me persoonlijk zelf niet zo.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 jan 2017, 13:17
Re: Parcours wijziging
Persoonlijk vind ik dat afbreuk doen aan "het sfeervolste corso ter wereld". Ons parcours is uniek, en ja het beperkt.
Re: Parcours wijziging
Je kan hier weinig tot niks uitrichten met een heftruck. En voor de plaatselijke horeca staat het alleen maar in de weg.
Voor de avond rondgang maakt het ook weinig uit. De laatste wagens moeten dan alsnog 2.5x rond dus alsnog last van het publiek wat loopt.
Voor de avond rondgang maakt het ook weinig uit. De laatste wagens moeten dan alsnog 2.5x rond dus alsnog last van het publiek wat loopt.
Re: Parcours wijziging
Denk dat we twee ideeën door elkaar heen halen. Ik heb het over starten op twee plekken.
Jij over gedeelte rijden industrie terrein.
Jij over gedeelte rijden industrie terrein.
Re: Parcours wijziging
Ik wel. Haha.
Vind beiden niet echt een optie. Laat het lekker in de binnenstad blijven. Geeft perfect sfeertje. De mensen die snelle rondjes willen zien gaan maar na walibi. In een achtbaan, dan hebben ze snelle rondjes
Vind beiden niet echt een optie. Laat het lekker in de binnenstad blijven. Geeft perfect sfeertje. De mensen die snelle rondjes willen zien gaan maar na walibi. In een achtbaan, dan hebben ze snelle rondjes